Άνοιγμα Φαρμακείου

Άνοιγμα Φαρμακείου

Εάν επιθυμείτε να ανοίξετε το δικό σας ανεξάρτητο φαρμακείο, το να ξεκινήσετε ένα από το μηδέν μπορεί να είναι πιο γρήγορο και λιγότερο δαπανηρό από το να αγοράσετε ένα υπάρχον φαρμακείο. Το ανεξάρτητο φαρμακείο δεν είναι μια ευκαιρία «απλώς χτίστε το και θα έρθουν». Χρειάζεστε ένα καλά μελετημένο και λεπτομερές επιχειρηματικό σχέδιο, νομικές και οικονομικές συμβουλές και συνεπές μάρκετινγκ. Εάν έχετε εργαστεί σε ένα ανεξάρτητο φαρμακείο ή έχετε υπηρετήσει ως φαρμακοποιός υπεύθυνος για μια αλυσίδα, θα έχετε ένα ισχυρό υπόβαθρο για τη λειτουργία του δικού σας φαρμακείου. Αλλά αν έχετε μόλις αποφοιτήσει ή εργαστείτε σε νοσοκομειακό περιβάλλον, η εμπειρία εργασίας σε ένα φαρμακείο λιανικής και οι συμβουλές από μέντορες φαρμακείου θα είναι ζωτικής σημασίας.

Παρόλο που είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, οι ειδικοί της Innovo φροντίζουν τακτικά τους ιδιοκτήτες φαρμακείων με συμβουλές και πόρους. Η λίστα μας για την έναρξη ενός φαρμακείου σάς παρέχει μια επισκόπηση της διαδικασίας, βήμα προς βήμα. Με βάση την εμπειρία μας, ακολουθούν πέντε σημαντικές συμβουλές για να σας βάλουν στο μονοπάτι της επιτυχίας.

Άνοιγμα Φαρμακείου – Αξίζει να ανοίξω Φαρμακείο;

1. Πατήστε στο Expert Advice

Βρείτε έναν δικηγόρο που κατανοεί την ανεξάρτητη επιχείρηση λιανικής πώλησης φαρμακείων ή τουλάχιστον τις μικρές επιχειρήσεις λιανικής. Ένα από τα πρώτα βήματα για την έναρξη της επιχείρησής σας είναι η δημιουργία νομικού καθεστώτος. Η επιλογή αν θα ιδρύσετε μια επιχείρηση, θα επηρεάσει τα οικονομικά και τη λειτουργία του φαρμακείου σας. Ο δικηγόρος σας θα χρειαστεί εξειδίκευση σε — ή συνδέσεις με άλλους δικηγόρους που είναι ειδικοί σε — άλλα θέματα, συμπεριλαμβανομένης της υγειονομικής περίθαλψης και του εργατικού δικαίου.

Χρειάζεστε επίσης έναν λογιστή και έναν ασφαλιστικό μεσίτη και μπορεί να θέλετε να συμβουλευτείτε ειδικούς σε άλλους τομείς, συμπεριλαμβανομένων των ακινήτων, της τεχνολογίας και των ανθρώπινων υπηρεσιών.

Διαβάστε:  Ανακαίνιση Επαγγελματικών Χώρων: Πώς να την Κάνετε Σωστά;

Μόλις διαπραγματευτείτε μια μίσθωση ή αγοράσετε πολλά για να χτίσετε, θα χρειαστείτε έναν σχεδιαστή φαρμακείου για να δημιουργήσετε το σχέδιο σχεδιασμού φαρμακείου που θα χρησιμοποιήσετε για να υποβάλετε αίτηση για την κρατική σας άδεια. Για να δημιουργήσετε τη δική σας ομάδα ειδικών συμβούλων, ζητήστε συστάσεις μέσω του δικτύου ιδιοκτητών φαρμακείων σας, της ένωσης φαρμακείων της πολιτείας, του κρατικού συμβουλίου φαρμακείων ή του αντιπροσώπου χονδρεμπόρων ή ψάξτε σε εμπορικά περιοδικά ή στο διαδίκτυο.

2. Αναπτύξτε το επιχειρηματικό σας σχέδιο

Οι πιθανοί πελάτες πηγαίνουν ήδη κάπου αλλού για τις ανάγκες του φαρμακείου τους, επομένως το επιχειρηματικό σας σχέδιο θα πρέπει να απαντήσει: “Γιατί θα έρθουν σε εμένα;” Για να απαντήσετε σε αυτήν την ερώτηση και να αναπτύξετε το σχέδιό σας: Αναλύστε τον πληθυσμό. Μελετήστε τα δημογραφικά στοιχεία του πληθυσμού και των συνταγογράφων στην περιοχή. Υπάρχει αρκετά μεγάλος πληθυσμός για να υποστηρίξει το φαρμακείο σας και υπάρχουν αρκετοί συνταγογράφοι για τυχόν εξειδικευμένες υπηρεσίες που σκοπεύετε να προσφέρετε; Η ανακαίνιση καταστημάτων και φαρμακείων, πρέπει να γίνει με αναλυτικό σχέδιο.

Κατανοήστε τις ανάγκες των πελατών. Συζητήστε με τα μέλη της κοινότητας για το τι θέλουν και τι συμβαίνει με τα τρέχοντα φαρμακεία στην περιοχή τους απογοητεύει. Ρωτήστε τους γιατρούς τι έχουν προβλήματα να κάνουν ή να κάνουν για τους ασθενείς τους. Αξιολογήστε την ευκαιρία της αγοράς. Για να αναπτύξετε το επιχειρηματικό σας σχέδιο, πρέπει να κατανοήσετε πού βρίσκεται αυτή τη στιγμή η επιχείρηση φαρμακείων και πού οδεύει τα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια. Για παράδειγμα, εάν ανοίγετε ένα κατάστημα αυτή τη στιγμή, πρέπει να σκεφτείτε πώς να βελτιώσετε τη συμμόρφωση των ασθενών με τα φάρμακα, γιατί αυτό θα γίνει βασικός παράγοντας για τη μελλοντική επιτυχία των ανεξάρτητων φαρμακείων.

Διαβάστε:  Τι Πρέπει να Γνωρίζετε Πριν και Κατά την διάρκεια Μετακόμισης

Δημιουργήστε σχέδια μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ είναι ένας βασικός και συχνά παραβλέπεται τομέας στο επιχειρηματικό σχέδιο ενός ανεξάρτητου φαρμακείου. Η προσφορά καλύτερης εξυπηρέτησης πελατών από τον ανταγωνισμό μπορεί να κάνει τους ανθρώπους να επιστρέφουν, αλλά δεν θα τους φέρει στην πρώτη θέση.

Σχεδιάστε από την αρχή τι θα ξεχωρίσει το φαρμακείο σας και πώς θα προσελκύσετε κόσμο στο κατάστημα. Συνδεθείτε με την κοινότητα. Συναντηθείτε με διευθυντές ανθρώπινου δυναμικού τοπικών επιχειρήσεων για να μιλήσετε για προσφορές ή σχετικά με την υγιεινή διατροφή. Η ανακαίνιση φαρμακείου χρίζει επαγγελματικής προσέγγισης.

Αναζητήστε ευκαιρίες για να προσεγγίσετε σχολεία, αθλητικές ομάδες νέων και χώρους λατρείας.

Μόλις γράψετε το επιχειρηματικό σας σχέδιο, θα πρέπει να είναι ένα ζωντανό έγγραφο που εξετάζετε και ενημερώνετε συχνά, ειδικά στην αρχή. Αυτό σας επιτρέπει να διασφαλίσετε ότι είστε σε καλό δρόμο με τα σχέδιά σας, να κάνετε τυχόν προσαρμογές και να προσαρμόζεστε στους μεταβαλλόμενους παράγοντες που επηρεάζουν την επιχείρησή σας.

3. Επιλέξτε μια εξαιρετική τοποθεσία.

Για κάθε επιχείρηση λιανικής, ένας κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας είναι η τοποθεσία, η τοποθεσία, η τοποθεσία. Για να επιλέξετε πού θα ανοίξετε το φαρμακείο σας, σκεφτείτε:

ΚΙΝΗΣΗ στους ΔΡΟΜΟΥΣ. Οι άνθρωποι που θα ήταν ιδανικοί πελάτες ταξιδεύουν τακτικά σε αυτήν την περιοχή; Ευκαιρία. Υπάρχουν κοντινές επιχειρήσεις, όπως ιατρεία, που θα παρέχουν συνεχή ροή δυνητικών πελατών; Ορατότητα. Θα μπορούν οι άνθρωποι να δουν το φαρμακείο σας ή υπάρχουν πάρα πολλά εμπόδια και περιορισμοί στις πινακίδες; Πρόσβαση. Μπορούν οι άνθρωποι να μπαίνουν και να βγαίνουν εύκολα;

Υπάρχει άφθονο πάρκινγκ, καθώς και χώρος για ένα παράθυρο ή υπηρεσία στο πεζοδρόμιο; Μέγεθος. Μπορεί το φαρμακείο σας να αναπτυχθεί σε αυτήν την τοποθεσία; Έμποροι λιανικής όπως τα Starbucks, διεξάγουν εκτεταμένη έρευνα πριν εγκατασταθούν σε μια τοποθεσία, επομένως το να έχετε ένα από αυτά κοντά μπορεί να είναι καλό σημάδι. Ένα ανεξάρτητο φαρμακείο μπορεί να ευδοκιμήσει κοντά σε ένα από τα μεγάλα φαρμακεία της αλυσίδας, εάν διαχωρίσετε το φαρμακείο σας με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Διαβάστε:  Τα πάντα για τις Μεταφορικές στην Αθήνα

Εάν ένα ανεξάρτητο φαρμακείο έκλεισε πρόσφατα σε μια περιοχή, θα πρέπει να κατανοήσετε τους λόγους. Αυτό μπορεί να αποτελέσει μια ευκαιρία να προσελκύσετε πελάτες που πήγαιναν ήδη σε ένα ανεξάρτητο φαρμακείο και να εκτιμήσετε την υπηρεσία που παρέχουν τα ανεξάρτητα φαρμακεία.

Ωστόσο, θα έχετε μόνο ένα χρονικό διάστημα περίπου έξι μηνών για να σώσετε αυτή τη βάση πελατών. Επίσης, σκεφτείτε την εγγύτητα άλλων πηγών επιχειρηματικής δραστηριότητας. Για παράδειγμα, εάν σκοπεύετε να εξυπηρετήσετε μια εγκατάσταση υποβοηθούμενης διαβίωσης, δεν θέλετε να είστε τόσο μακριά ώστε το κόστος παράδοσης να είναι υψηλό. Το άνοιγμα μέσα ή κοντά σε μια ιατρική κλινική μπορεί να σας δώσει άμεση πρόσβαση στους πελάτες καθώς φεύγουν από το ιατρείο.

Ωστόσο, πρέπει να σκεφτείτε τι μπορεί να σημαίνει αυτό για ευκαιρίες αναπλήρωσης. Είναι βολικό για τους πελάτες να επιστρέφουν για αναπλήρωση πριν επισκεφτούν ξανά τον γιατρό τους; Αν και μόλις ανοίγετε, σκεφτείτε τι θέλετε να κάνετε με την επιχείρηση σε 5 ή 10 χρόνια. Ισορροπήστε το να έχετε περιθώριο ανάπτυξης με το κόστος ενοικίασης και την ανάγκη να γεμίσετε χώρο με προϊόντα.

Leave your comment
Comment
Name
Email