Ιατρικό Μάρκετινγκ - Στρατηγικές που πρέπει να ακολουθήσετε

Ιατρικό Μάρκετινγκ – Στρατηγικές που πρέπει να ακολουθήσετε

Συλλέξαμε μια σειρά από στρατηγικές και έννοιες ιατρικού μάρκετινγκ, τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ενισχύσετε την αναγνώριση της επωνυμίας του ιατρείου σας. Αξιολογήστε και στήστε ένα αναλυτικό πλάνο που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε.

Συμβουλές ιατρικού Marketing για να ξεκινήσετε

1. Δημιουργήστε μεγάλη ποσότητα περιεχομένου διαχείρισης ιδεών.

Έρευνα από το Demand Gen Report αποκάλυψε ότι το 51% των B2B αγοραστών αναζητούν εκπαιδευτικό περιεχόμενο πριν επιλέξουν να αγοράσουν κάτι. Εκτός από την δημοσίευση άρθρων στον ιστότοπό σας, σίγουρα θα ήταν καλή ιδέα να γράψετε Guest άρθρα σε άλλους δημοφιλείς ιστότοπους. Αυτό σας επιτρέπει να φτάσετε σε μια ολοκαίνουργια αγορά-στόχο καθώς και να διαφημίσετε το ιατρείο σας σε ένα ευρύ κοινό.

Πολλοί ιστότοποι που φιλοξενούν άρθρα έχουν στο τέλος την βιογραφία του συγγραφέα όπου μπορείτε να μοιραστείτε πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία σας και να αφήσετε συνδέσμους στον ιστότοπό σας ή στους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείτε επίσης να βάλετε συνδέσμους μέσα στο άρθρο.

Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε αναγνώριση του ιατρείου σας ή ακόμα και να προσελκύσετε πελάτες. Η περιοχή σχολίων στο τέλος της ανάρτησης του ιστολογίου είναι μια ακόμη ευκαιρία αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες.

2. Διοργανώστε χρήσιμα διαδικτυακά σεμινάρια με συνέπεια

Η διοργάνωση ενός χρήσιμου διαδικτυακού σεμιναρίου είναι μια στρατηγική στο ιατρικό marketing για τη συνεργασία με δυνητικούς πελάτες και τη διαφήμιση του ιατρείου σας. Μια πρόσφατη μελέτη αποκάλυψε ότι τουλάχιστον το 20% των συμμετεχόντων στο διαδικτυακό σεμινάριο μετατρέπονται σε κατάλληλους πελάτες. Θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε ένα διαδικτυακό σεμινάριο για να αντιμετωπίσετε θέματα για τα οποία η αγορά-στόχος σας θα ήθελε να μάθει περισσότερα.

Διαβάστε:  Τι είναι οι αιμορροΐδες;

Μετά το τέλος του διαδικτυακού σεμιναρίου, μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια συνεδρία Q&A στην οποία παρακολουθείτε τις ανησυχίες και τα προβλήματα των συμμετεχόντων. Η επικοινωνία με την αγορά-στόχο σας με αυτόν τον τρόπο θα σας επιτρέψει να εξελιχθείτε ως ειδικός και θα βάλει το brand σας ως προτεραιότητα στη σκέψη τους.

3. Ασχοληθείτε και διαφημίστε στοχευμένο περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Σύμφωνα με την Kissmetrics, οι επωνυμίες που ασχολούνται πολύ με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν περισσότερες ευκαιρίες να βρεθούν από ολοκαίνουργιες προοπτικές. Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όχι μόνο θα βελτιώσει την αναγνώριση του ιατρείου σας, αλλά θα ενισχύσει επίσης τη φήμη σας μεταξύ των πιθανών πελατών. Φροντίστε να αφιερώνετε χρόνο για να διαφημίζετε συχνά το χρήσιμο περιεχόμενο που παράγετε για δυνητικούς πελάτες και επίσης φροντίστε να απαντάτε στα σχόλιά τους.

Θα μπορούσατε επίσης να ελέγξετε τους λογαριασμούς άλλων ατόμων και να αφήσετε σχόλια στις αναρτήσεις τους. Για να δημιουργήσετε επιπλέον αφοσίωση, σκεφτείτε να διοργανώσετε έναν διαγωνισμό όπου επιβραβεύονται τα likes, τα σχόλια ή τα retweets/κοινοποιήσεις των μηνυμάτων σας.

4. Παρακινήστε τους πελάτες να μοιραστούν ευνοϊκές κριτικές

Μια μελέτη από το BrightLocal αποκάλυψε ότι το 88% των καταναλωτών εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές όσο εμπιστεύονται τις μεμονωμένες προτάσεις. Ζητήστε από τους ευχαριστημένους ασθενείς σας, να μοιραστούν την εμπειρία τους με την επιχείρηση ή το προϊόν σας. Οι ευνοϊκές μαρτυρίες όχι μόνο θα κάνουν την επιχείρησή σας πολύ πιο ορατή, αλλά θα ενισχύσουν και την αξιοπιστία σας στον κλάδο. Ωστόσο, είναι αναπόφευκτο ορισμένα άτομα να δίνουν περιοδικά κακές κριτικές για την επιχείρησή σας. Μια γρήγορη αναζήτηση στο Google ή στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης θα σας δώσει μια πρόταση για το τι ακριβώς λένε τα άτομα για την επωνυμία σας. Φροντίστε να χειρίζεστε αυτές τις αρνητικές κριτικές γρήγορα για να προστατεύσετε το το ιατρείο σας από το να αλλοιωθεί.

Διαβάστε:  Αδένωμα Παραθυρεοειδούς και Πρωτοπαθής Υπερπαραθυρεοειδισμός

5. Εγγραφείτε στους Τοπικούς καταλόγους

Η καταγραφή της επιχείρησής σας σε έναν τοπικό κατάλογο θα ενισχύσει δραματικά την έκθεση της επωνυμίας σας σε τοπικούς υποψήφιους πελάτες, παράλληλα με τη βελτίωση της θέσης σας με την ηλεκτρονική μηχανή αναζήτησης. Το Google My Business είναι μια καλή αρχή για την καταχώριση της επιχείρησής σας. Είναι δωρεάν και σας επιτρέπει να συμπεριλάβετε πληροφορίες όπως ώρες εταιρείας, αριθμούς τηλεφώνου και το είδος της πληρωμής που δέχεται η επιχείρησή σας. Θα μπορούσατε επίσης να δημοσιεύσετε το σχέδιο του λογοτύπου σας και φωτογραφίες του προϊόντος και των υπηρεσιών σας.

Το Google My Business περιλαμβάνει επίσης τους Χάρτες Google, δίνοντας στους δυνητικούς πελάτες τη δυνατότητα να καταλάβουν ακριβώς πού βρίσκεστε. Διάφοροι άλλοι διαδικτυακοί ιστότοποι καταλόγου που μπορεί να θέλετε να εξετάσετε περιλαμβάνουν το Citysearch, το Merchant Circle και το Yelp. Μην ξεχάσετε να αναζητήσετε καταχωρίσεις μέσω τοπικών ειδησεογραφικών ιστοσελίδων και επαγγελματικών εκδόσεων. Το Go Famous επίσης θα δημιουργήσει για εσάς μια αναλυτική καταχώριση με φωτογραφίες, βίντεο, κείμενα, διαθέσιμες υπηρεσίες, βιογραφία και θα παρουσιάζει στο κοινό τρόπους επικοινωνίας.

6. Ενσωματώστε περιεχόμενο βίντεο

Το HubSpot προτείνει ότι το 93% της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης αποτελείται από οπτικό περιεχόμενο. Αυτό σημαίνει ότι τα άτομα θα είναι πιο πιθανό να έρθουν σε επαφή με την επωνυμία σας αφού δουν ένα βίντεο σε αντίθεση με την ανάγνωση κάποιου περιεχομένου κειμένου.

Ξεκινήστε αναπτύσσοντας ένα βίντεο «Σχετικά με εμάς» για να παρέχετε στους δυνητικούς πελάτες μια καλή ιδέα για το τι ακριβώς είναι η επωνυμία σας. Μπορείτε να ενσωματώσετε αυτό το βίντεο στην αρχική σελίδα του ιστότοπού σας, καθώς και μια ανάρτηση μαζί του στους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Διαβάστε:  Βουίζουν τα αυτιά μου και ζαλίζομαι

7. Χρησιμοποιήστε επώνυμες λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας Μεταξύ των πιο αποτελεσματικών μεθόδων για την ανάπτυξη της αναγνώρισης της επωνυμίας είναι να συμπεριλαμβάνετε συνεχώς το όνομα της επωνυμίας σας στο περιεχόμενό σας. Αυτό μπορεί να είναι ένα άρθρο, ένα γράφημα πληροφοριών, μια σύνοψη βίντεο, μια περιγραφή εικόνας ή ένα ηλεκτρονικό ενημερωτικό δελτίο.

Θυμηθείτε να χρησιμοποιείτε δημοφιλή hashtags στις αναρτήσεις του ιστολογίου σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό θα βελτιώσει τη θέση σας στη μηχανή αναζήτησής σας και θα κάνει την επωνυμία σας πολύ πιο αισθητή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Leave your comment
Comment
Name
Email