Πλοηγηθείτε στο Μετρό και το Τραμ της Αθήνας

Πλοηγηθείτε στο Μετρό και το Τραμ της Αθήνας

Οικονομικό και αξιόπιστο, το μετρό της Αθήνας άρχισε να κατασκευάζεται στα τέλη της δεκαετίας του 1990. Ωστόσο, αντιμετώπισε αρκετές καθυστερήσεις λόγω της ανακάλυψης πολλών ιστορικών αντικειμένων—η Αθήνα έχει ιστορία πάνω από 3.000 χρόνια, εξάλλου. Η κατασκευή διακόπηκε πολλές φορές για να επιτρέψει στους αρχαιολόγους να αξιολογήσουν και να βοηθήσουν την κατάσταση, με αποτέλεσμα η Αθήνα να παρουσιάσει υπερήφανα ένα σύγχρονο και εύχρηστο σύστημα μεταφορών λίγο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004. Πολλές από τις αρχαιολογικές ανακαλύψεις εκτίθενται τώρα στους σταθμούς του μετρό και των τρένων, κάνοντάς τους να μοιάζουν με μουσεία.

Ακολουθεί ό,τι χρειάζεται να γνωρίζετε για τη χρήση του μετρό της Αθήνας, καθώς και του δικτύου τραμ για ταξίδια προς την ακτή.

Πόσο Κοστίζει το Μετρό της Αθήνας και Πώς Πληρώνετε;

Οι τιμές των εισιτηρίων για το μετρό της Αθήνας ποικίλουν ανάλογα με τη διάρκεια του ταξιδιού και τη διάρκεια της παραμονής σας. Ένα απλό εισιτήριο κοστίζει €1,20, επιτρέποντας μετακίνηση σε όλο το δίκτυο εντός 90 λεπτών. Ένα 24ωρο εισιτήριο, το οποίο περιλαμβάνει και μια διαδρομή προς το αεροδρόμιο, κοστίζει €4,10—ιδανικό για μια μέρα γεμάτη αξιοθέατα. Ένα 5ήμερο εισιτήριο κοστίζει €8,10, χωρίς να περιλαμβάνει μεταφορές προς το αεροδρόμιο. Για €20, μπορείτε να αποκτήσετε ένα 3ήμερο εισιτήριο που περιλαμβάνει εισιτήριο μετ’ επιστροφής προς το αεροδρόμιο.

Το σύστημα μετρό της Αθήνας, σε αντίθεση με το Λονδρέζικο Underground, αποτελείται μόνο από τρεις γραμμές με τέσσερα σημεία διασταύρωσης. Αυτές οι γραμμές συνδέονται με σημαντικά σημεία, το αεροδρόμιο και το λιμάνι του Πειραιά, καθιστώντας τη μετακίνηση εύκολη και ευχάριστη. Για παράδειγμα, η Γραμμή 1 ταξιδεύει υπέργεια περνώντας από την Αγορά και την Ακρόπολη, προς και από τον Πειραιά. Τα περισσότερα τρένα είναι κλιματιζόμενα και όλοι οι σταθμοί διαθέτουν κυλιόμενες σκάλες για καλύτερη πρόσβαση.

Διαβάστε:  Εξερευνώντας τον Κόσμο των Ιδιωτικών Μεταφορών

Για να ταξιδέψετε από το κέντρο της πόλης στην ακτή της Αθήνας, θα χρησιμοποιήσετε το σύστημα τραμ. Με μόνο δύο διαδρομές, είναι εύκολο να το πλοηγηθείτε. Η μία διαδρομή πηγαίνει από την Πλατεία Συντάγματος στο Φάληρο, τελειώνοντας στην ακτή, και σταματά σε πολλές παραλίες κατά τη διάρκεια της διαδρομής, διαρκώντας περίπου μία ώρα. Η δεύτερη διαδρομή πηγαίνει από το λιμάνι του Πειραιά στη Βούλα, μια παραθαλάσσια γειτονιά, επίσης με πολλές παραλίες στη διαδρομή. Το δίκτυο τραμ συνδέεται με το μετρό σε τέσσερα σημεία, κάνοντάς το εξαιρετικά βολικό.

Όλα τα τραμ είναι κλιματιζόμενα και, καθώς το δίκτυο λειτουργεί υπέργεια, προσφέρει εξαιρετική θέα στην πόλη και την ακτογραμμή, ειδικά η γραμμή που περνά από το Σύνταγμα και την Ακρόπολη. Πολλοί σταθμοί μετρό διαθέτουν ανελκυστήρες και απτική σήμανση για άτομα με προβλήματα όρασης. Οι χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων θα βρουν ευκολότερη την επιβίβαση στις γραμμές 2 και 3 από τα πρώτα και τα τελευταία βαγόνια, και στη γραμμή 1 από την πρώτη πόρτα του πρώτου βαγονιού.

Ένας από τους κύριους σταθμούς για τους τουρίστες, το Μοναστηράκι, έχει μεγάλο κενό μεταξύ της πλατφόρμας και των τρένων, αλλά ο σταθμάρχης μπορεί να παρέχει ράμπα αν χρειαστεί. Οι χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων είναι καλύτερα να επιβιβάζονται από την πρώτη ή την τελευταία πόρτα ενός τραμ, καθώς αυτές συνήθως έχουν περισσότερο χώρο.

Για τους ταξιδιώτες που φτάνουν στο αεροδρόμιο της Αθήνας, η μετακίνηση προς την ακτή ή το κέντρο της πόλης είναι απλή. Μπορείτε να πάρετε τη γραμμή 3 του μετρό, η οποία συνδέει το αεροδρόμιο με το υπόλοιπο της πόλης, συμπεριλαμβανομένης της διαδρομής athens airport to Elliniko. Τα τρένα αναχωρούν κάθε 30 λεπτά από τις 06:32 το πρωί έως τις 23:32 το βράδυ, και τα εισιτήρια για αυτή τη διαδρομή μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε άλλα μέσα δημόσιας συγκοινωνίας εντός της Αθήνας.

Διαβάστε:  Ποια είναι τα Βασικά Πλεονεκτήματα της υπηρεσίας Vip Transfers;

Η περιήγηση στην Αθήνα με το μετρό και το τραμ είναι πρακτική και οικονομική, επιτρέποντάς σας να εξερευνήσετε την πόλη χωρίς το άγχος της οδήγησης.

Leave your comment
Comment
Name
Email